Wednesday 21 November 2012

Jihad fi sabilillah..

Bismillahirrahmanirrahiim..

Dua warga Palestin terbunuh dan sembilan lagi cedera dalam siri serangan yang dijalankan oleh pesawat perang Israel pada petang Sabtu ke atas Semenanjung Gaza.Jumlah syuhada' yang terbunuh dalam keganasan Israel yang dilancarkan sejak hari Rabu 14 November meningkat kepada 43 orang.(18 November 2012 - GAZA)

Setiap hari, kehidupan rakyat Palestin semakin terseksa disebabkan serangan bertubi-tubi dari tentera Israel yang tidak berhati perut . Di akhbar, jelas terpapar kisah mengenai serangan tentera zionis terhadap Gaza yang semakin teruk dan berlarutan . Memang sangat menyayat hati apabila kanak-kanak kecil dan wanita yang TIDAK BERDOSA turut terkorban dalam peperangan tersebut. Sungguh kejam tentera Israel! Kita sebagai saudara ISLAM mereka , ayuhlah kita mendoakan mereka terlepas dari cengkaman Israel.. Tak susah pun . Boikot segala barangan Israel . Dan juga , kita boleh menyalurkan sumbangan / derma untuk mereka di sana .

Sumbang ke AQSA SYARIF BERHAD di =
Maybank Islamic 551575004299
Bank Islam 12092010034904.
CIMB Islamic 12160000452101.
Email: admin@aqsasyarif.org.my








Tersentuh hati..Kanak-kanak yang tidak tahu apa-apa tetap manjadi sasaran tentera Israel yang kejam.. Jom kita kirimkan doa untuk mereka .  ALLAHUAKBAR!! 
Wassalam..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Segala bebelan adalah hak milik blog Maarifian



selamat datang ;)

"/>
Cuteki widget